کانکس ممتاز صادراتی
کانکس | اتاق پیش ساخته | خانه های پیش ساخته

دو شنبه 11 اسفند 1393
ن : کانکس اسکان سامانه سبز

کانکس ممتاز صادراتی

کانکس | اتاق پیش ساخته | کاراوان

 

کانکس ممتاز صادراتی برای آن دسته از مشتریان طراحی شده است که می خواهند کالای مقاوم با طول عمر بالائی داشته باشند، و از طرفی نمی خواهند نمای داخلی و خارجی تشریفاتی داشته باشد و فقط نظرشان بر این است که این کانکس در طی دراز مدت، کارآمد باشد.

لذا این شرکت این نوع کانکس های ممتاز صادراتی را به شرح ذیل طراحی نموده است:

 

اول: شاسی نوع تیرآهن درجه یک نوع سنگین چون این نوع شاسی خیلی به طول عمر کانکسها کمک می کند.

دوم: استراکچر آنها از پروفیل های 40*40 و 80*40 نوع سنگین با ضخامت گوشت 2 میلی متر می باشد که این ضخامت باعث می شود که پروفیل در زمان جوشکاری مقاومت بهتری از خود نشان دهند و هنگام جوشکاری ذوب نشود و همین امر به جوشکاری اجازه می دهد که هنگام جوشکاری از الکترودهای آلیاژی با نمره بالاتر استفاده کنند که این موضوع باعث بالارفتن توان استراکچر در هنگام جابجائی های مکرر و بارهای مرده زیاد می شود که خود قابل توجه می باشد.

سوم : ضدزنگ  باعث می شود که در شرایط جغرافیائی مرطوب، کانکس ممتاز صادراتی از مقاومت خیلی خوبی برخوردار باشد و در اثر رطوبت آسیب پذیر نباشد.

چهارم : ورق بدنه این نوع کانکس ها با ضخامت 0.50 میلیمتر می باشد که خود نیز باعث مستحکم تر شدن بدنه می شود.

پنجم : نوع عایق و تخته کوبی می باشد که در کانکس های ممتاز صادراتیاز اهمیت بالائی برخوردار می باشد و بخاطر همین موضوع عایقهای این نوع را با دانسیته بالا و تراکم بیشتر ارائه می شود چون در شرایط مختلف آب و هوائیجوابگوی نیاز مشتریان باشد و سپس درب و پنجره و دیوارپوشهای داخلی همگی ازنوع درجه یک P.V.C و U.P.V.C می باشند و نیز جنس سقف از ورق گالوانیزه طرحسفال می باشند و همه این عوامل دست به دست هم می دهد و کیفیتی بالا را برای مصرف کنندگان فراهم می نمایند.

 

http://eskansamaneh.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کانکس-اتاق پیش ساخته-خانه های پیش ساخته-فروش کانکس-ساخت کانکس-کاراوان,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانکس | اتاق پیش ساخته و آدرس eskansamaneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.